Kesztölc Község Polgármestere
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kesztölci Polgármesteri Hivatal
jegyző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
Komárom-Esztergom megye, 2517 Kesztölc, Szabadság tér 11.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Kesztölci Polgármesteri Hivatal vezetése, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében meghatározott feladatok, valamint az egyéb jogszabályokban feladat- és hatáskörébe utalt tevékenységek ellátása.
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 7
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) a Kesztölci Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata , valamint Kesztölc Község Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2019. (II.14.) rendelete az önkormányzat 2019. évi költségvetéséről az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzés szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzés szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
• Közigazgatás - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Jogi vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• jegyzői vagy aljegyzői munkakörben - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,
• anyakönyvi szakvizsga
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• A feltételként előírt iskolai végzettséget tanúsító okirat(ok) és egyéb végzettségek, szakképesítések bizonyítványainak másolata
• A 87/2019.(IV.23.) Kormányrendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz
• Intézményvezetésre vonatkozó vezetői program.
• Közigazgatási gyakorlat hitelt érdemlő igazolása (Kttv. 6§ 16. pont).
• 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány a foglalkoztatástól való eltiltás hiányára kiterjedően, vagy a kérelem a feladását igazoló bizonylat másolata.
• Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról, illetve arról, hogy nem áll fenn vele szemben a 2007.évi CLII. törvény 9.§-ában meghatározott kizáró ok.
• Nyilatkozat arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró/korlátozó gondnokság alatt.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2020. január 13. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. december 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Farkas Krisztina polgármester nyújt, a 06309442225 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Kesztölci Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2517 Kesztölc, Szabadság tér 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: A/2433-1/2019 , valamint a munkakör megnevezését: jegyző.
• Személyesen: Langrófné Jelencsics Gabriella, Komárom-Esztergom megye, 2517 Kesztölc, Szabadság tér 11. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A polgármester fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. január 3.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.kesztolc.hu - 2019. december 3.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.kesztolc.hu honlapon szerezhet.