Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Kormányinfón 2021. március 4-én elhangzottakra tekintettel a Kesztölci Polgármesteri Hivatalban 2021. március 8-tól 2021. április 7-ig Változik az ügyintézés rendje:
A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS SZÜNETEL kizárólag e-mailben, illetve telefonon történik az ügyintézés munkanapokon 8-13 óra között a következő elérhetőségeken:
Polgármester: Farkas Krisztina 06/33 484 003 /titkárságról
kapcsolva, polgarmester@kesztolc.hu
Jegyző: Szántó Erika 06/33 484 003/titkárságról jegyzo@kesztolc.hu
Titkárság, hagyaték: Langrófné Jelencsics Gabriella 06/33-484-003, 0 mellék titkarsag@kesztolc.hu
Adóügyek: Baka-Tatár Hajnalka 06/33-484-003, 1-es mellék ado@kesztolc.hu
Pénzügyek: Kissné Dinnyés Szilvia, penzugy@kesztolc.hu
Kara Szilvia penztar@kesztolc.hu 06/33-484-003, 3-as mellék
Lakcímnyilvántartás: Oszlányi Krisztina 06/33-484-003, 2-es mellék info@kesztolc.hu
Szociális ügyek: Feketéné Vitek Dalma 06/33-484-003, 4-es mellék szoc@kesztolc.hu
Építési ügyek, (csak szerdai napokon): Deák Ferenc, epites@kesztolc.hu
Anyakönyvi ügyek: +36-30-944-2225 telefonszámon.